Sprawdzona Dieta

Dowiedz się jak jeść, jakie suplementy brać i jak sobie pomóc z problemami żywieniowymi. Od lat pomagamy szerokiemu gronu odbiorców z powodzeniem.

Porady dietetyczne dotyczące redukcji cellulitu

Porady dietetyczne dotyczące redukcji cellulitu

Kilka produktów spożywczych może pomóc w redukcji cellulitu. Spożywanie pokarmów, które promują nawilżenie i przepływ krwi pomoże Ci zredukować cellulit. Należą do nich pełne ziarna, szparagi, siemię lniane i niskosodowy sos sojowy. Niskosodowy sos sojowy zmniejsza przepływ krwi i jest dobrym wyborem dla tych, którzy cierpią z powodu cellulitu. Niskosodowy sos sojowy może również zmniejszyć wygląd cellulitu.

Niskosodowy sos sojowy zmniejsza przepływ krwi

Jeśli szukasz zmniejszenia ilości cellulitu na swoim ciele, niskosodowy sos sojowy może być właśnie tym, czego potrzebujesz. Ten sos ma niższą zawartość sodu niż zwykły sos sojowy, miso i inne rodzaje przypraw. W rzeczywistości badania wykazały, że sos niskosodowy może zmniejszyć wygląd cellulitu nawet o 40% – informacja ta jest zasługą autora strony Naucz się pływać.

Działające ziarna

Jednym z najlepszych pokarmów do walki z cellulitem są pełne ziarna, które promują zdrowie układu krążenia i lepsze krążenie w organizmie. Pełne ziarna obejmują chleb i inne rodzaje węglowodanów, takie jak gryka. Gryka zawiera dużą ilość lizyny, białka, które pomaga organizmowi naprawić kolagen i inne tkanki. Te składniki odżywcze działają razem, aby zwalczać cellulit i powstrzymywać go od tworzenia.

Szparagi

Szparagi są świetnym pokarmem dla tych, którzy chcą zmniejszyć wygląd cellulitu. Szparagi mają właściwości przeciwzapalne, więc mogą pomóc Ci zmniejszyć wzdęcia i zatrzymanie wody, a jednocześnie zwiększyć krążenie krwi i wypłukać toksyny. Szparagi zawierają aminokwas asparaginę, który pomaga kontrolować ciśnienie krwi i zapobiega gromadzeniu się płynów, co może nasilać wygląd cellulitu. Szparagi są również naturalnym diuretykiem, co oznacza, że mogą pomóc Ci zmniejszyć wygląd cellulitu. Szparagi są również dobrym źródłem inuliny, która pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu Twoich jelit.

Siemię lniane

Siemię lniane jest bogate w kwasy tłuszczowe omega-3 i lignany, które mogą mieć właściwości zwalczające raka. Związki te pomagają utrzymać w ryzach nasz poziom hormonów i mogą nawet zapobiegać nowotworom. Ponadto siemię lniane ma niską zawartość LDL (złego) cholesterolu, który jest również związany z chorobami serca. Dodatkowo, siemię lniane obniża również ciśnienie krwi. To tylko kilka z dietetycznych wskazówek dotyczących redukcji cellulitu za pomocą siemienia lnianego.

Przeczytaj:  Sposoby podawania szparagów - jak jeść smacznie?

Magnez

Jednym z najlepszych sposobów na redukcję cellulitu jest spożywanie pokarmów zawierających magnez. Na szczęście ten minerał jest już obecny w wielu pokarmach. Jego korzyści dietetyczne obejmują poprawę ogólnej jędrności i tonizację skóry. Przyjmowanie suplementu z magnezem może pomóc w pozbyciu się cellulitu poprzez zmniejszenie kieszeni i retencji płynów w dotkniętych obszarach. Należy jednak pamiętać, że przyjmowanie suplementów magnezu może powodować skutki uboczne.

Witamina C

Dodanie większej ilości witaminy C do codziennej diety może pomóc w redukcji cellulitu. Kolendra ma silne działanie przeciwzapalne i wzmacnia Twój układ odpornościowy, co czyni ją idealnym pokarmem do redukcji cellulitu. Kolendra jest również przydatna do detoksykacji. Metale ciężkie i inne toksyny mogą zakłócać normalne funkcjonowanie Twoich tkanek, co skutkuje cellulitem. Aby zmniejszyć ogólną ilość toksyn w Twoim organizmie, powinieneś podjąć wysiłek, aby zmniejszyć spożycie tych substancji. Kolendra poprawia również Twoją ogólną odporność, zmniejszając liczbę przeziębień i innych dolegliwości.

Kwasy tłuszczowe Omega-3

Włączenie do diety kwasów tłuszczowych Omega-3 może mieć korzystny wpływ na pojawienie się cellulitu. Kwasy te poprawiają krążenie krwi, co jest kluczowe dla tworzenia kolagenu i tkanki łącznej. Znajdują się one w źródłach żywności takich jak krokosz, słonecznik i soja. Jedzenie ich pomoże zredukować cellulit i poprawić zdrowie skóry. Aby uzyskać najlepsze wyniki, włącz je do swojej codziennej diety.

Rosół kostny

Poza redukcją cellulitu, rosół kostny ma inne korzyści zdrowotne. Jest pełen kolagenu i proliny, dwóch składników odżywczych, których Twoje ciało potrzebuje do naprawy uszkodzeń wyściółki jelit. Wzmacnia również twój układ odpornościowy i zwiększa wzrost włosów. Rosół można pić w takiej postaci lub przygotować z niego bulion. Inne źródła kolagenu to żelatyna, jajka i owoce cytrusowe. Kolagen znajduje się również w chrząstce i jest niezbędny do naprawy uszkodzonych wyściółek jelit.

Podobne:

Udostępnij