Sprawdzona Dieta

Dowiedz się jak jeść, jakie suplementy brać i jak sobie pomóc z problemami żywieniowymi. Od lat pomagamy szerokiemu gronu odbiorców z powodzeniem.

Dieta 2000 Cal – Menu na 14 dni

Dieta 2000 Cal – Menu na 14 dni

Zdrowa dieta powinna składać się z 2000 kalorii dziennie i właściwej równowagi niezbędnych składników odżywczych. Mięso i produkty mleczne są bogate w kalorie i niezbędne składniki odżywcze. Chociaż posiłki wegańskie nie są tak wysokokaloryczne jak dieta oparta na mięsie, to nadal zawierają niezbędne składniki odżywcze. Rośliny strączkowe i większość sałatek są niskokaloryczne, ale są niezbędne do osiągnięcia dziennego zapotrzebowania na kalorie. Aby uzyskać więcej informacji na temat menu, odwiedź stronę internetową poniżej.

2 000 kalorii dziennie

Menu diety 2000 kalorii dziennie przez czternaście dni powinno być wysokie w owoce, warzywa, pełne ziarna, białko i zdrowe tłuszcze. Choć jest to dobry punkt wyjścia, należy pamiętać, że dokładna wartość kaloryczna pożywienia będzie się różnić. Dzieje się tak dlatego, że dzienne spożycie kalorii przez różnych ludzi opiera się na wielu czynnikach. Aby pomóc Ci zachować zdrowie podczas diety, rozważ te wskazówki:

Polecany artykuł: https://kawaczyherbata.pl/kawa-z-odchodow-nietoperza

Jeśli nie jesteś pewien, co oznacza 2000 kalorii dziennie, rozważ, ile kalorii spalasz podczas treningu. Ludzie, którzy ćwiczą regularnie, są w stanie spalić wiele kalorii i utrzymać szczupłą sylwetkę. Ludzie, którzy stosują dietę tysiąca kalorii, raczej nie będą wykonywać znaczących treningów fizycznych, a więc będą mieli trudności z utrzymaniem dobrej formy. Z tego powodu najlepiej jest spożywać od 2000 do 3000 kalorii każdego dnia.

Brak nieodżywczych substancji słodzących

Badania sugerują, że stosowanie nieodżywczych substancji słodzących może zmniejszyć spożycie kalorii i zwiększyć kontrolę wagi. Jednak nie jest jasne, czy te produkty są korzystne dla osób z cukrzycą. Zatwierdzone przez FDA nieodżywcze substancje słodzące okazały się bezpieczne i skuteczne w badaniach klinicznych, które wskazują na ich potencjalne korzyści w kontroli glikemii, kontroli masy ciała i zmniejszeniu próchnicy zębów.

Nieodżywcze substancje słodzące to sztuczne substancje słodzące, które są setki do tysięcy razy słodsze od sacharozy. Są one również znane jako substytuty cukru, sztuczne słodziki i bardzo niskokaloryczne słodziki. Chociaż nie mają one wartości odżywczej, substancje te są nadal stosowane w niewielkich ilościach i często są oznaczane jako produkty „dietetyczne”.

Przeczytaj:  Świeża żurawina - kilka propozycji, jak ją jeść

Bez cukrów nieodżywczych

Nowa etykieta Nutrition Facts na żywności wymienia teraz Added Sugars. Ta kategoria jest oddzielona od cukrów całkowitych, które obejmują cukier naturalnie występujący w wielu odżywczych pokarmach oraz cukier dodawany przez producentów do produktów. Nie jest jeszcze jasne, jaka ilość cukru jest uznawana za „odżywczą” żywność. Niemniej jednak CDC zaleca, aby ograniczyć cukry dodane do mniej niż 10 procent swoich dziennych kalorii. To tylko 200 kalorii lub 50 gramów dla diety 2000 kalorii. Chociaż może wydawać się trudne do utrzymania w tych limitach kalorii, może być korzystne, aby uniknąć zbyt wielu z tych cukrów. W rezultacie Food and Drug Administration dodaje cukry dodane do etykiety Nutrition Facts, aby konsumenci mogli dokonywać lepszych wyborów w oparciu o ich potrzeby.

Choć cukry dodane mogą być ukryte w nieoczekiwanych źródłach, najlepiej skupić się na liście składników. Wiele produktów spożywczych jest nimi naładowanych. Etykieta Nutrition Facts wymienia również ilość dodanego cukru. Aby uniknąć tego wypełnionego cukrem jedzenia, należy zastąpić napoje gazowane i niskotłuszczowe mleko niesłodzoną herbatą lub kawą. Zamiast używać sztucznych słodzików, wybieraj owoce, warzywa i mleko, które zawierają naturalne cukry.

Bez soli nieodżywczej

Aby zmniejszyć spożycie sodu na diecie 2000 kalorii, spróbuj diety bez soli. Polega ona na wyeliminowaniu soli z Twoich posiłków i przekąsek. Ten plan dietetyczny składa się z czternastu dni pełnowartościowych posiłków, wraz z kilkoma przekąskami. Nacisk w diecie kładzie się na dobre dla ciebie pokarmy, podczas gdy ograniczasz spożycie złych dla ciebie pokarmów, takich jak rafinowane węglowodany, alkohol, cukry dodane, tłuszcze uwodornione i alkohol.Podobne:

Udostępnij